zaterdag 30 mei 2015

Minireportage Priscilla, Miracle en hun moeder


Als laatste sloot ik af met een minishoot. Deze minishoot staan al gepland vanaf zo ongeveer oktober vorig jaar!!! Jeetje zeg... das lang. Maar nu was het zover. Als moeder ben je natuurlijk trots op je dochters, deze moeder heeft net als ik twee prachtige dochters en tja... die trots wil je natuurlijk heel graag eens op de kiek gezet hebben.

We zijn dus begonnen met een foto met z'n drieën, daarna de twee meiden samen en als laatste mocht moeder ook nog eventjes alleen op de foto. De moeder van Priscilla en Miracle was erg bang vooraf dat ze niet wist hoe ze moest en hoe ze moest lachen. Toen ik haar zei dat ze daar vooral niet over na moest denken schoot ze al in de lach, dus heb ik haar verzekerd dat ze zich daar geen zorgen over hoefde te maken. En heb ik iets te veel gezegd?? Ze heeft een prachtige lach of niet soms?!

Veel plezier met jullie foto's!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten