zaterdag 2 mei 2015

Babyreportage met Dominic

Als tweede was Dominic aan de beurt. Hij is een heel bijzonder jongetje van 4 maanden jong... en ik zeg bijzonder omdat ik echt gefascineerd ben door de ogen van dit kleine mannetje. Er zit een sparkel in zijn ogen die je niet vaak ziet. Ik heb haarscherpe foto's van zijn ogen als je die van dichtbij bekijkt dan raak je helemaal niet meer uitgekeken. Zo helder en prachtig van patroon, alsof ze met een helderblauwe airbrush zijn ingekleurd... heel bijzonder dus.

Dominic begon echt geweldig goed aan zijn eerste fotoshoot. Hij lachte en was blij. Na de eerste uitgebreide ronde werd hij een beetje moe en hangerig. We probeerden van alles, tot aan een veel te vroeg flesje aan toe, maar hij vond het niet meer leuk. Maar opeens lukte het toch, hij viel in slaap.... zo diep dat nog een hele mooie serie erachteraan konden schieten.

Dat ik over zijn ogen niets te veel heb gezegd mag je zelf beoordelen. Zoom maar eens goed in en kijk eens in de poppetjes van zijn ogen, dan zul je zien dat ze er net zo gefascineerd door raakt als ik.

Ik hoop je nog vaker te mogen fotograferen Dominic....

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten