zaterdag 23 mei 2015

Combi 2 Sascha, Vanessa en Livia

Vanochtend mocht ik mijn "Duitse" vrienden weer verwelkomen. Dit keer niet meer samen maar met Livia, hun lieve kleine dochtertje van net drie weekjes jong. Sascha komt oorspronkelijk uit Zwitserland en Vanessa uit Nederland. Maar samen wonen zij in Duitsland en spreken zo nu en dan Engels tegen elkaar.... snappen we het nog??

Maar hoe dan ook... vandaag mocht ik kennismaken met hun kleine poppetje Livia. Ik mocht haar vasthouden, knuffelen, fotograferen en aankleden. Wat een plaatje is ze zeg en wat deed ze het goed.
Haar ouders wilden heel graag een serie combi foto's. Dat zijn foto's die je tijdens de zwangerschap maakt en dan "overdoet" tijdens de baby shoot. Soms plak ik ze uiteindelijk in elkaar en soms zijn het twee losse beelden. In deze voorproefjes zie je een mooi voorbeeld van wat ik bedoel.

Sascha en Vanessa, het was mij weer een eer om jullie te mogen voorzien van mooie foto's en ik hoop jullie uiteraard nog wel eens terug te zien.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten