maandag 25 mei 2015

Fotoshoot Feestje Danique

En zaterdag sloten we af met een super gezellig feestje. Het fotoshoot feestje van Danique!!

Danique komt uit Hellevoetsluis en nam vijf vriendinnen mee voor een glamour fotoshoot party. De meiden maakten zich wel een beetje zorgen, want hoe moet dat nu als we allebei dezelfde jurk willen.  Toen heb ik uitgelegd dat er nooit ruzie is in mijn fotostudio en dat vonden ze toch wel een beetje raar. Maar het is wel uitgekomen. Niemand was jaloers, iedereen had een mooie jurk en ze waren allemaal even lief. De krullen bleven bij de ene beter zitten dan bij de ander, maar ik moet wel zeggen dan Danique ook wel heeeeeeeel erg mooi was. Ze had een prachtige jurk aan, die door kan voor bruidsmeisjesjurk. Daarbij mocht ze de verjaardagtiara op én als klap op de vuurpijl mocht ze voor de gelegenheid mijn sluier dragen, die ik zelf 20 jaar geleden toen ik trouwde op had.

Ze zag er fantastisch uit en ze straalde van oor tot oor. Maar ja, kijk zelf maar... zien ze er niet allemaal fantastisch uit?! In de eerste ronde hadden ze allemaal hun sportkleding aan. Drie turnsters, twee paardenmeisjes en een hockey dame. Super leuk natuurlijk. Maar de gekke ronde was ook wel erg grappig, de een nog gekker dan de ander. Bedankt voor de leuke middag meiden.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten