vrijdag 29 mei 2015

Combi 2 met Sanne, Sander, Sophie en Tess

Vandaag is het rokjesdag in de studio... ik heb namelijk 5 meisjes mogen fotograferen vandaag. Ik begon met Sophie en haar nieuwe kleine babyzusje Tess. Tess is een kleine baby met een wel heel erg trotse grote zus genaamd Sophie. Sophie komt lachend binnen en verteld meteen over haar zusje. Wat ontzettend lief zeg!!

Tess is dan ook een plaatje waar binnen een minuut stapel verliefd op kan worden. Ze is mooi, klein, schattig en heeft zo'n heerlijk lichtroze babyhuidje. Nu is roze dan ook wel gelijk de kleur van de dag, vanwege al die meiden. Een mooi moment om mijn gisteren gearriveerde achtergronddoek te testen. Een prachtige achtergrond met bloesems erop. Wat ben ik blij met deze aanvulling op mijn assortiment. Ik denk dat dit weer een veelgevraagde achtergrond gaat worden.

Tess en Sophie hebben de achtergrond samen even uitgetest en ja, natuurlijk hoor ik graag jullie mening erover!

Wil je nog voor mijn zomervakantie (18 juli) een newbornreportage boeken of terug komen voor deel 2 van je combireportage. Zorg dan dat je heel snel een datum reserveert. We zitten namelijk al bijna vol tot die tijd!!!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten