zaterdag 2 mei 2015

Gezinsreportage met Matthijs, Rianne, Fabian en Danique

En als laatste mocht ik weer een mooi gezin vastleggen. Een gezin uit Rhoon, Matthijs, Rianne, Danique en Fabian. Fabian kwam vanmiddag slapend binnen en uiteraard had hij dus wel even tijd nodig om een beetje rustig wakker te worden en bij te komen. Maar een vis op je hoofd leggen doet kennelijk wonderen... want dat vond hij best grappig (haha... was een puzzelstukje hoor!).

Het duurde niet lang voordat Fabian en zijn zus Danique los waren... en ik kan je zeggen... als ik zeg los, dan bedoel ik ook los! Wat hebben we een lol gehad zeg. We hebben met auto's geracet, ik heb Danique zo nu en dan bij haar kladden gepakt en heerlijk uitgedaagd (en zij mij!). Het was een behoorlijk dolle boel. Paps en mams waren na de eerste ronde letterlijk gevloerd, maar die lieten zich niet gek maken hoor, die deden gewoon hartstikke fijn mee. Heerlijk is dat toch.

Danique had in het begin toch ook echt wel wat overtuiging nodig hoor, want die was in eerste instantie echt niet van plan om mee te werken. Ze had steeds haar tong uit haar mond en trok gekke gezichten. Maar de aanhouder wint en zo heb ik dus vandaag een paar keer van je gewonnen he, Danique!!

Wat een erg mooi moment in de shoot was, was het moment dat ik Fabian graag met zijn moeder op de foto wilde. Maar hij had geen zin in knuffelen, maar mama kreeg een kusje en wat nou zo leuk is... ik ook! En toen zei ik... Fabian misschien ook nog een klein knuffeltje (ik bedoelde voor mama) en daar kwam hij aangerend, armpjes wijd en ik kreeg een dikke kroel. Hoe leuk is dat!
Hij was het foto's maken aan het einde behoorlijk zat maar toch wilde hij niet naar huis. Hoe mooi is dat. En Danique... van haar kreeg ik gewoon een pets op mijn billen (ik denk dat dat zo ongeveer hetzelfde betekende als die kroel van haar broer... maar ja... das niet cool als je 7 bent!).

http://www.in2pictures.nl/?p=gezinsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten