donderdag 21 mei 2015

Gezinsreportage met Imraan en Youssef

Vanochtend ben ik begonnen met de reportage van Imraan, Youssef en hun papa en mama. Twee knappe knullen, die (als er geen 2 1/5 jaar tussen had gezeten) qua uiterlijk wel tweeling zouden kunnen zijn. Imraan fotografeerde ik al toen hij nog maar 3 maanden oud was en nu zijn broertje er is mocht hij nog een keertje voor mijn camera verschijnen. Youssef is ongeveer 6 maanden oud en een knappe stevige knul met donkere haren en prachtige lach.

Zijn lachje heeft hij niet heel erg vaak laten zien, want hij was best een beetje moe. We hebben hem dan ook eventjes lekker laten slapen. Heerlijk vond hij het. Imraan is best een beetje jaloers op zijn kleine broertje. Alles wat hij doet, dat wil hij ook. Daar hebben we dan ook eventjes gebruik van gemaakt. Youssef lag in een mandje, dus hij wilde dat ook. Ik pakte een grotere mand en liet Imraan er in zitten. Ik vond dat Youssef er dan bij mocht en dat vond hij prima. Broer op schoot en ik hoefde alleen maar te schieten. Geweldig!

De foto's willen papa en mama wel graag voor zichzelf houden, dus een voorproefje heb ik vandaag niet.

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten