zaterdag 30 mei 2015

Combireportage deel 1 - Asmae en José

Vanochtend ben ik begonnen met de zwangerschapsreportage voor Asmae en José. Asmae is echt prachtig zwanger! Ze heeft de meest mooie ronde vormen die je als vrouw maar kunt wensen en ik denk dat ook is waar haar man op gevallen is. Daarnaast heeft ze echt een geweldige bos met krullen en dat zijn ook nog eens natuurlijke krullen... pfff... some girls have all the luck!

José is een rustige jongen die geniet van alles wat zijn vrouw doet. Tenminste in de studio is dat zo. Hij maakt tijdens mijn reportage een backstage reportage met een aantal wel hele leuke foto's daarin! Ik hoop die nog te zien trouwens... je mag ze wat mij betreft posten hoor José ;).

Ze zijn in verwachting van een zoontje, maar dat weerhield mij er niet van om een van de silhouette foto's van Asmae te bewerken met knalroze bloesems. Die bloesems zijn nu eenmaal roze en die bewerking vonden ze beide mooi, vandaar. Verder houden ze ook heel erg van zwart-wit foto's en daar heb ik uiteraard ook rekening mee gehouden!

Ook een zwangerschapsreportage boeken? Zorg dan dat je heel snel een datum prikt, want mijn agenda loopt tot aan onze zomervakantie wel heel erg rap vol.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten