zaterdag 30 mei 2015

Gezinsreportage Sabine, Robert en Menno

Menno was vorig jaar 12 dagen oud toen ik hem mocht fotograferen. Nu is hij een jaar geweest en hij loopt als een kievit. Zonder problemen rent hij de studio met gevaar voor eigen leven zo'n beetje, want hij is niet bang om te vallen. Hij struikelt met enige regelmaat, maar dat doet hem verder niets. Hij heeft ook al een flinke bult op zijn hoofd omdat hij thuis iets te snel liep en viel. Menno houdt van opschieten zeg maar... met 9,5 maand begon hij al aan het proces wat lopen heet.  Dus dan weet je het wel.

Je snapt natuurlijk ook dat in dat geval de kans dat hij even een tel stil zou gaan zitten vrij klein is. En dat klopte... hij vloog van het een naar het ander. Maarrrrrr... weet je waar ik hem even voor een minuutje mee stil kon laten zitten.... ja, echt waar... hij zat stil op het moment dat ik begon te zingen!!! Haha... ik laat even in het midden of dat positief is, maar hij werd er stil van en begon daarna vaak te lachen en hij wiebelde er ook nog bij als ik zong. Nou ja, dan weet ik dat er in ieder geval 1 persoon op aarde graag naar mijn "engelengezang" luistert...  uche uche. Denk ik.. hij kan het ten slotte nog niet vertellen.

Maar hoe het ook ging, ik heb van Menno genoten. Zijn energie werkt aanstekelijk, al was aan het einde van de fotoshoot ook wel echt op. Ik hoop tot volgend jaar kleine vriend! Kijken of je het dan nog leuk vind als ik een liedje zing.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten