woensdag 13 mei 2015

Fotoshoot Feestje Sanne

En vanmiddag moest alles in gereedheid gebracht worden het fotoshoot feestje met high tea voor Sanne. Ook Sanne is niet nieuw in de studio, zij heeft al eens een fotoreportage gedaan met haar vader, moeder en grote broer. Toen al mocht ze iets kiezen uit mijn kast en ik denk dat het toen al besloten was dat haar volgende feestje bij mij gevierd zou worden.

Vandaag was het haar dag en ze hadden er behoorlijk zin in. Naast 6 vriendinnen had ze ook nog een vriendje meegenomen. Stijn dacht volgens mij eventjes; oh jee, een meidenfeestje, overleef ik dat wel. Maar hij paste zich wel heel erg goed aan, hij had samen met Sanne en haar vriendinnen de grootste lol! Sanne's haren werden in de krul gedraaid, haar moeder bracht de glitteroogschaduw aan en dat in combinatie met een geweldige mooie jurk zorgde voor een complete metamorfose. Wat vonden ze het leuk en wat hebben ze heerlijk gegeten of liever gezegd gesnoept. 

Nou ja, kijk eigenlijk zelf maar. De foto's spreken voor zich.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten