vrijdag 29 mei 2015

Gezinsreportage met Samantha, Mark en Lynn

En vanmiddag was Lynn terug voor haar tweede fotoshoot (of eigenlijk derde als je de zwangerschapsshoot meerekent, ze was daar tenslotte ook bij). Vorig jaar was Lynn nog een klein meisje met een enorme bos donkere haartjes. Toen al met eigen ideeën kan ik mij nog goed herinneren. Nu moet ik zeggen dat Lynn eigenlijk wel heel erg makkelijk was. Ik verwachte een pittig karaktertje, maar dat viel alles mee. Lynn kwam lachend binnen en ging lachend weer weg.

Wat een enorm schattig meisje zeg, ze heeft mijn hart gestolen! Ze heeft zo'n eigen gezichtje, zo'n vrolijke uitstraling en ze is echt papa's en mama's grootste trots. Mama is ook nog eens erg goed in kleertjes kopen voor Lynn, ze zorgt ervoor dat haar kleine meisje in de meest schattige outfits op de foto gaat. Ze heeft zich ook goed voorbereid via Pinterest, waar ze allerlei leuke voorbeelden vandaan heeft gevist. Maar ieder kind geeft natuurlijk zijn of haar eigen draai aan zo'n voorbeeld en dus deed Lynn dat ook. Het een vond ze leuk en het ander niet. Dus deden we alleen de leuke dingen.

Tja... ik weet eigenlijk verder niets te zeggen.. de foto's spreken boekdelen! Kijk en geniet...

Oh ja.. ter vergelijking heb ik nog even een foto erbij gedaan van Lynn van vorig jaar.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten