dinsdag 12 mei 2015

Groepsreportage familie van der Hoek

En zaterdag sloot ik af met de familie van der Hoek (op het eerste gezicht een vrij rustige familie...).

Een groepsfoto was het belangrijkste doel, maar daarnaast is het natuurlijk ook leuk om de gezinnen apart te fotograferen en de kleinkinderen van de familie, opa en oma met hun kinderen, eigenlijk alle variaties die je kunt bedenken hebben we wel gedaan.

Nu ken ik één van de gezinnen uit deze familie een beetje en ik weet dat de kinderen nogal fanatiek sporten. En even geleden introduceerde ik de sportfoto serie voor tieners en dus stelde ik voor om sportkleding en accessoires mee te nemen, zodat we nog even af konden sluiten met een aantal stoere foto's.
Chelsea turnt en Declan doet aan wielrennen (hoop dat ik goed zeg...), maar dan is er ook Nienke, het nichtje van Chelsea en Declan en zij sport ook, dus wil zij ook op de foto in haar sportkleding. Dus ze nam ze het meest schattige roze gympakje mee (wat hier overigens nog in de studio ligt!!) en zo mocht zij ook aan de serie deelnemen, hoewel de manier van bewerken eigenlijk veel meer geschikt is voor oudere kinderen. Maar ze demonstreert hier even hoe over een balk moet lopen en dat doet ze toch wel heel erg goed.

Chelsea had ook volledige focus voor haar "denkbeeldige" sprong over de pegasus en Declan... tja, die was gewoon helemaal in zijn element, ook al stond zijn fiets volledig stil. Wauw, wat een stoere foto Declan!

De rest van de foto's is overigens ook erg leuk geworden, enne.... ze waren helemaal zo rustig niet hoor! Want oma wilde ook nog even lekker gek doen en toen besloot opa met oranje langharige pruik en (pluche) gitaar behoorlijk los te gaan in de studio... haha! We hebben enorm gelachen! Thanks voor de gezellige afsluiting van de dag.

http://www.in2pictures.nl/?p=groepsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten