zaterdag 13 februari 2016

Tweeling Danley en Ryan en neefje Siem

Kortgeleden werd er een reservering geplaatst voor drie jongetjes. Een tweeling van ruim 10 maanden en een neefje van bijna 8 maanden. Ik dacht, wow!! Dat is een uitdaging. Vanmiddag kwamen ze naar de studio en ik was meteen verliefd. Wat een leuke mannetjes stuk voor stuk. Maar dan nog op de foto... als er eentje zou gaan huilen dan lukt het al niet. Maar nee, dat gebeurde niet. In tegendeel, het ging echt super goed. 

Ryan en Danley zijn twee knappe mannetjes, aan elkaar gewaagd en zo leuk! Iedereen was aan het roepen en aan het proberen ze te laten lachen, totdat ik een gek geluidje maakte. Dan vonden ze prachtig, dus dan heb ik maar vol gehouden. Ik mocht ook lekker met ze kroelen, geweldig. En dan neefje Siem. Die heeft zo'n heel lief en schattig lachje. Hij is een rustig mannetje en kijkt het allemaal maar eens aan. Geen probleem voor hem. Heel soms vond hij het eventjes te druk, maar dan was papa er voor een knuffel.

Wat een super leuke fotoshoot zo op de zaterdagmiddag.

Geniet met mij mee van de foto's. Er was te veel om uit te moeten kiezen, maar dit is het geworden voor nu.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten