woensdag 3 februari 2016

Portretreportage Hayriye

Vanmiddag mocht ik Hayriye fotograferen, zij kreeg van haar lieve zus een fotoshoot cadeau. En dat was iets waar ze zich best wel zenuwachtig voor maakte. Nul ervaring en helemaal alleen met mij in de studio, dat valt niet mee hoor. Meestal is er wel iemand bij, maar haar zus kon er helaas niet bij zijn. Het begin ging dan ook wat stroefjes, maar dat duurde helemaal niet lang want ineens ging de knop om en was ze helemaal los. Heel knap.

Lieve Hayrire, ik vind het zo stoer van je wat je neergezet hebt vanmiddag. Je bent een sterke vrouw. Ik heb geprobeerd drie heel verschillende foto's te selecteren voor je, maar zoals je weet hebben we best heel veel gedaan. Deze drie zijn het geworden voor nu. Over een poosje de rest! Ik hoop dat je net zo enthousiast wordt van de foto's als ik, al weet ik dat het niet mee valt om naar je zelf te kijken op foto's. Je straalt en bent prachtig.

Veel plezier met de voorproefjes en straks met de overige foto's.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten