vrijdag 19 februari 2016

Babyshoot met Benjamin van 9 maanden

Kleine Benjamin is 9 maanden jong en echt zo'n leuk mannetje. Zijn mama is Engels en zijn papa Nederlands. Hij wordt dus twee-talig opgevoed, wat een voorsprong heb je dan gelijk! 

Ik heb het niet vaak dat ik zo ontzettend veel moeite heb om te kiezen welke foto's ik als voorproefje ga gebruiken. Ben heeft echter zo veel gezichtsuitdrukkingen en ze zijn allemaal even schattig. Het maakt niet uit of hij serieus kijkt of lacht, hij betovert je gewoon. Zijn moeder is dan ook in de zevende hemel met hem. Nou, ik ben inmiddels ook verliefd hoor. Echt... hij was zo rustig, vond alles prima, lachte heel vaak, maar kon ook zo prachtig kijken zonder te lachen. Heerlijk echt. We waren ook ruim binnen de tijd klaar. Het ging zo makkelijk.

Zijn moeder houd van foto's zonder al te veel accessoires. Dat was met hem geen probleem, hij vermaakte zich al met een pluche kleedje. Benjamin wat heb ik van je genoten! Je bent fantastisch.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten