zondag 14 februari 2016

Combi reportage deel 1 - Mijanou, Ben en Matthew

Gisterenmiddag mocht ik ook nog een zwangerschap fotograferen. Mijanou (wat een mooie naam!) en haar man Ben waren bij mij in de studio met hun geweldig leuke, grappige, slimme en lieve mannetje Matthew. Jullie denken natuurlijk dat ik overdrijf, maar dat is echt niet zo. Dit ventje is pas anderhalf jaar oud en snapt heel goed wat we aan het doen zijn. Zijn moeder vertelde al dat hij een keer een supermarkt op zijn kop heeft gezet tijdens een fotoshoot. Hij verzamelde letterlijk publiek om hem heen met zijn aanstekelijk lach en ik geloof het echt!! Hij is zo leuk. In het eerste kwartier al hebben we de meest fantastische foto's geschoten, zoals de foto met de blote buiken. Normaal gesproken moet je maar afwachten of een kindje daar zin in heeft, maar voor Matthew is niets te gek. Toen hij aan het einde van de fotoshoot ook nog zo enorm schattig met zijn baby zusje in mama's buik ging kroelen toen kon je mij opvegen hoor. Dit is toch te zoet of niet soms. Dit zijn dingen die kun je kinderen niet vragen om te doen, die gebeuren gewoon. En met Matthew was het gewoon een feestje.

Maar ook Mijanou en Ben waren uiteraard heel fijn om mee te werken. Zij waren goed voorbereid en hadden er zin in en dat stralen ze ook uit. Met de liefde zit het allemaal wel goed. Dit wordt een leuke serie, dat weet ik wel, met niet alleen de nog ongeboren baby maar ook Matthew in de hoofdrol. Ik kan niet wachten om jullie over een poosje weer te mogen fotograferen, maar dan met zijn viertjes.


http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten