donderdag 25 februari 2016

Fotoshoot Feestje Lotte

Gisteren had ik weer een kinderfeestje in mijn studio en weer herkende ik een van de meisjes van een eerder feestje. Maar toen ik ze vroeg of ze al eerder in mijn studio waren geweest zeiden ze nee. Zelfs moeder dacht dat het een andere studio was. En dat is ook een beetje zo, want ik ben in de tussentijd verhuisd! Maar ik ben nog steeds dezelfde fotograaf. Zo grappig. De foto van toen kon ik niet vinden, aangezien kennelijk niet alle foto's van de feestjes op mijn facebookpagina staan. Maar de nieuwe foto's kunnen wel online!

Lotte is een meisje met een duidelijke mening over wat ze wel en niet leuk vind. Als ze iets in haar hoofd heeft dan krijg je dat er niet zomaar uit. Nu is dat ook niet altijd nodig natuurlijk, want ze mogen zelf kiezen wat ze  mooi vinden, maar wat sturing is soms wel handig. Uiteindelijk koos ze een spectaculair leuke outfit. Een zilveren glitterjurk met knalroze accessoires, super feestelijk echt. En wat een verschil met de "normale" foto. De glamourronde is wel super leuk. Alle meiden vonden het fantastisch. En de gekke ronde, die was op en top gek! Bijna alle knuffels werden van de kast gehaald en maakte het een heel vrolijk geheel.

Wat was het gezellig! Bedankt meiden.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten