zaterdag 27 februari 2016

Combi 1 - Tim, Anika en Siem

Vanmiddag hadden we een gek begin eventjes, omdat ik een ander persoon met dezelfde naam verwachte. Maar dat was gelukkig snel opgehelderd. Tim, Anika en Siem heb ik al een keer eerder gefotografeerd tijdens een familiereportage. En ondanks dat ze in Harmelen wonen, wilden ze toch bij mij hun zwangerschapsreportage laten maken. Nou ja, een combireportage wordt het ook weer! Super leuk natuurlijk.

Toekomstige grote broer Siem leek niet zo'n zin te hebben in foto's maken. Maar zo af en toe verraste hij ons ineens met onverwachte acties. Dan kwam hij bijvoorbeeld ineens met een bal onder zijn shirt aanrennen om te meten wie de dikste buik heeft! Of hij had ineens zelf bedacht dat ie wel even op de foto wilde. Snel handelen en ja hoor, het lukte. Zonder problemen deed hij dan mee. En dan ineens als een blad aan de boom draaide hij weer om en dook weer in zijn spelletje. Maar zo alles bij elkaar heeft hij het echt geweldig gedaan.
We hebben echt een super mooie serie kunnen schieten waar ze zeker weten blij mee gaan zijn.

Ik zie jullie over een poosje weer in de studio, maar dan met jullie kleine baby erbij! Ik kan niet wachten!!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten