donderdag 25 februari 2016

Combi reportage deel 1 Nikita, Bill en Don

Zo'n 2 1/2 jaar geleden fotografeerde ik de zwangerschap van Nikita en Bill en mocht ik hun zoontje Don vastleggen toen hij net geboren was. Nu hebben Nikita en Bill een wel heel mooi cadeautje van de natuur gekregen. Ze werden verrast met een nieuwe zwangerschap en ze verwachten weer een zoontje! Super geweldig natuurlijk. Nikita ziet er weer (of nog steeds) fantastisch uit, ze is prachtig zwanger.

Toen Don 1 werd schoot ik een foto van Nikita en Don op 'bed'. Vandaag hebben we deze foto overgedaan en als het allemaal lukt, doen we dat weer als Don zijn broertje geboren is. De foto van toen heb ik even bijgevoegd. Dan kun je goed zien hoe Don gegroeid is!! Hij is nog steeds dol op kroelen, vooral met mama, maar ook papa krijgt zijn dosis kusjes en knuffels. Heerlijk zeg zo'n ventje.
Hij deed het ook echt geweldig goed. Hij deed elke keer precies wat ik voor ogen had zonder dat ik het hoefde te vragen, zo bijzonder, zeker op deze leeftijd.

Over een poosje zie ik ze weer terug maar dan met z'n vieren!! Hoe geweldig is dat.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten