zaterdag 20 februari 2016

Newborn reportage met baby Neal

Zo'n vier jaar geleden mocht ik Troy fotograferen met zijn papa en mama.  Ik was toen nog niet zo heel lang bezig. Nu zit ik inmiddels in mijn tweede studio en nu hebben papa Thaeras en mama Melissa er een zoontje bij genaamd Neal. Een super mooi mannetje met blauwe ogen. Troy heeft donkere ogen, dus dan is het wel heel leuk als je tweede kindje toch anders ontwikkeld. Nu kan de kleur van de ogen natuurlijk nog alle kanten op, maar ik kan bijna niet geloven dat deze ogen nog donkerbruin gaan worden.

Troy had niet direct zin in foto's maken maar hij deed het wel voor papa en mama. Maar toen ik de autobanden tevoorschijn haalde kwam hij helemaal los, want dat was toch wel heel leuk. Helemaal omdat zijn kleine broertje in de band lag. En die kleine Neal, die kon zo lekker lachen. Wel heel vaak als ik net de camera neerlegde, maar ik heb er lekker toch een aantal kunnen vangen.

Lieve Neal, veel plezier met je grote broer Troy en met je lieve papa en mama!!

Alvast deze drie plaatjes als voorproefje. Veel plezier ermee.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten