vrijdag 26 februari 2016

Combi deel 1 met Petra, Maikel, Stan en Twan

Eerst was er Stan (geboren in 2009), toen kwam Twan (geboren in 2011 en door mij gefotografeerd), nu verwachten Petra en Maikel hun derde zoontje, dus ja, ik zet in op Jan! ;) Gekheid natuurlijk, maar wat een leuk gezin is dit. Super vrolijke, lieve en enthousiaste jongens zijn het. Ze werkten ook zo leuk mee, zonder enige moeite.

Petra en Maikel voelen zich ook meteen weer thuis en lieten zich weer door mij sturen. Wat heerlijk als klanten zo'n vertrouwen in je hebben. We hebben wat foto's herhaald uit eerdere shoots en plannen gemaakt voor combifoto's voor deze shoot en de komende babyshoot.

Stan en Twan heb ik ook nog eventjes samen en apart op de foto gezet. Ze hadden tenslotte niet voor niets beide hun favoriete speelgoed mee genomen.
Nu wachten op de volgende fotoshoot. Dan met een gezin van 5, super leuk, ik kan niet wachten!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten