dinsdag 23 februari 2016

Fotoshoot Feestje Lisanne

En afgelopen zaterdag sloot ik af met een fotoshoot feestje. Vijf meisjes uit Poortugaal waren bij in de studio voor het feestje van Lisanne. Eén van de meiden, Merel, herkende ik meteen. Die heb ik eerder voor de lens gehad dacht ik. Het bleek dat drie van de vijf meisjes al eerder geweest waren, 3 jaar geleden!! Wow, en nog wist 1 van de meiden te herkennen, vind ik stiekem best knap van mezelf.
Ze zijn immers flink veranderd! Voor de grap heb ik de foto van toen er eventjes bijgekocht, hoe schattig is dat dan!

Lisanne, de roze prinses in het midden is helemaal in haar element. Ze komt al binnen met een strak knalrood jurkje aan, de hakken van haar moeder mag ze voor de gelegenheid eventjes aan en gaan met die banaan.

Vooral de tweede "glamour" ronde vinden ze helemaal fantastisch. Ze veranderen van meisjes naar jongedames. Eentje zei, zo he... nu ben ik 30! Oké, dat is ook niet helemaal de bedoeling. Maar ja, met de haren in de krul, glitters op de ogen, een mooie jurk en mascara heb je wel een blik in de toekomst ja... al denk ik dan meer aan ongeveer 18 jaar eigenlijk.
Ach voor een uurtje mag dat wel toch. Ik kan jullie ook geruststellen hoor want bijna iedereen (behalve Lisanne) schopte de hakken zo snel als het kon weer uit.

Bovendien in de gekke ronde waren ze weer helemaal kind zoals kinderen dat kunnen. Lekker over de top gek doen en zo hoort het!! 
Doen jullie nog even mee met het zoekplaatje?? Kijken of jullie Lisanne, Merel en Lara (zeg ik het goed?? Ik ga nu na drie dagen toch twijfelen of ik de goede naam heb) nog herkennen op de laatste foto van het feestje van Phaedra.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten