zondag 31 januari 2016

Newborn reportage Daniël


Gistermiddag fotografeerde ik ook nog de kleine baby Daniël. Hij maakte de bevalling voor zijn papa en mama toch ineens een heel stuk spannender dan ze van te voren bedacht hadden. Maar het gaat goed met hem. Hij is een lief en rustig mannetje, alleen lukte het tijdens de fotoshoot maar niet om die rust te vinden. We hebben hem daarom heel veel tijd gegeven om te kroelen en te drinken. Maar het mocht niet baten. We vonden het ook eigenlijk allemaal een beetje zielig om toch door te gaan, dus hebben we de fotoshoot afgebroken om het over een week of 2 nog eens opnieuw te proberen. 
Dan zullen we zien dat het hoogstwaarschijnlijk een stuk beter gaat, daar vertrouw ik op. Je kunt allemaal wel eens niet helemaal je dag hebben en gisteren was dat zo voor Daniël, geen probleem. Ik heb gewoon de in2pictures garantieservice in werking gezet. Als ik zelf niet achter het verzamelde materiaal kan staan dan maak ik gebruik van die garantie. Dat is dus altijd mijn beslissing en op mijn initiatief, maar uiteraard wel altijd in overleg met de ouders. We zaten erg op één lijn wat dat betreft gelukkig, alles in het belang van een lieve kleine baby.

Er zaten toch een aantal hele lieve schattige plaatjes bij, maar de voorproefjes stuur ik op verzoek van de ouders alleen naar hun. Dan kunnen ze zelf beslissen wat er wel of niet online komt, hun goed recht uiteraard! 

Lieve papa, mama en Daniël, ik kijk er naar uit om het straks gewoon weer opnieuw te proberen, komt vast goed!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten