zaterdag 23 januari 2016

gezinsreportage Susan, Mario, Ohin en Iahn


Vandaag mocht ik het gezin van Susan en Mario fotograferen. Ik kende het gezin nog niet, maar de jongens waren meteen thuis. Ohin en Iahn kwamen binnen, vonden een bal en gingen spelen, niets meer en niets minder. Ze stonden meteen 'aan' zeg maar. Ik heb ze even lekker laten razen terwijl ik met paps en mams de fotoshoot doorsprak. Nou ja, doorsprak... ik heb nooit een plan, dus zoveel viel er niet te vertellen. Maar toch hebben we de nodige informatie uitgewisseld zodat ik wist wat er moest gebeuren.

De rust keerde vrij snel terug en ging over in rustiger spelen en dat was fijn, want dat is precies wat ik nodig heb voor een leuke fotoshoot. We begonnen met het hele gezin en gingen rustig aan over in Susan met Iahn en papa met Iahn, daarna beide nog even met Ohin en in niet zo'n hele lange tijd stond elke combinatie erop. 
Toen werd het tijd voor de autobanden-shoot... en dat was een schot in de roos. Voor Ohin vond ze geweldig. Hij maakte er een soort van veilige cocon van en zat volledig in zijn eigen wereldje heerlijk te spelen in het midden van de autobanden. Wat een genot om naar te kijken, iedereen werd er helemaal zen van. Ook Iahn zat ondertussen heerlijk te spelen aan het tafeltje.

De autobanden waren zo leuk dat Ohin er eigenlijk niet meer uit wilde, maar ik had nog mijn geheime wapen achter de hand, bellenblaas! Ik heb nog nooit kinderen zo blij gezien met bellenblaas als deze twee... er zaten ook heel veel onscherpe foto's bij, vanwege het ongelofelijk snelle bewegen wat ze deden. Maar deze twee zijn wel goud waard toch!?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten