zondag 31 januari 2016

Combireportage deel 1 met Ursula en Arjan

Wat een gekke week was het dit keer zeg. Twee annuleringen vanwege wel heel verdrietige gebeurtenissen binnen twee families. Twee shoots verplaatst, ook allemaal met hele goede redenen, zakelijk gezien echt helemaal geen probleem hoor. Maar gewoon zo niet leuk voor mijn klanten, die hopen nog iets moois te kunnen neerzetten, wat dan uiteindelijk niet lukt. Lieve families, ik leef met jullie mee en annuleren is op zo'n moment ook echt niet erg.

Maar goed, zo gebeurde het dat ik gisteren om 13 uur pas de eerste fotoshoot van de week deed, maarrrrrrrr wel meteen een hele leuke hoor! Ursula en Arjan kwamen namelijk naar mijn studio, goede vrienden van een heel lief stel waarvan ik ook al wat hoogtepunten heb mogen vastleggen. Dit stel is ook weer zo leuk, volledig happy en stralend van oor tot oor. Zo super blij zijn ze met het kleine meisje wat groeit in Ursula's buik. We bladeren samen door de boeken en ik hoor eigenlijk alleen maar... mooi, die is mooi, ja mooi... en dat is best fijn natuurlijk! Streelt mijn ego! haha..

Maar goed het draait niet om mij, maar om hun. We hebben een duidelijke basis van waaruit we starten. We beginnen, zoals bijna altijd met een witte achtergrond, vervolgen onze weg langs schattige schoentjes, sokjes, een giraf, een prachtige ketting zo door naar de zwarte achtergrond. Op de donkere achtergrond schieten we echt een paar hele mooie intense foto's. Het ging zo makkelijk dat de tijd om vloog.

Wil je ook een combireportage, lees dan eens op onze website hoe dat allemaal werkt, wat de prijzen zijn en wat je precies krijgt voor je geld. We besteden veel tijd en aandacht aan voorlichting over onze fotoshoots aan onze klanten. Bijna alles is terug te vinden op de website. Echt de moeite om eens even een kijkje te nemen. Bij vragen mag je ons natuurlijk altijd even bellen of mailen.


http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten