zaterdag 23 januari 2016

Combi 2 - Patricia, Jim en Fay

Patricia en Jim hebben het nieuwe jaar goed afgetrapt met de geboorte van hun dochtertje Fay op 1 januari!!

Fay is een mooi en lief meisje met een eigen willetje. Ik wilde haar een paar keer met haar beentjes opgetrokken neerleggen, maar daar had ze geen zin in. Ze wilde liever met haar benen gestrekt liggen, nou ja prima toch. Wie ben ik dan om het toch anders te willen. Ze kon ook heel grappige blikken geven richting de camera... Zie de foto waar ze in het mandje ligt (beentjes niet opgetrokken uiteraard), ze is iets aan het bedenken dat is duidelijk... haha... inmiddels weten haar papa, mama en ik ook wat dat was!!! Het kleedje 'was' wel erg smetteloos wit, zeg maar...

Aan het begin van de sessie lag ze echt heerlijk te slapen in het poppenbedje. Ik heb haar nog op haar rug en op haar zij kunnen draaien. Toen ik haar op haar zij draaide vouwde ze helemaal zelf haar handjes in elkaar, echt zo schattig!! Wat een heerlijke plaatjes zijn dat geworden, ik zou er nog wel veel meer kunnen plaatsen, maar dat doe ik niet.

Lieve Patricia en Jim, ik wens jullie alle geluk van de wereld met jullie lieve meisje en ik hoop dat ik jullie nog vaak tegen kom. Het was weer gezellig. Time flies when you're having fun!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten