donderdag 7 januari 2016

Kinderreportage met Terrence en Tika

Na het feestje mocht ik nog een prachtig gezin op de foto zetten. Vijf jaar geleden ongeveer (ik was nog maar net begonnen) mocht ik Terrence al fotograferen, ik schoot toen een van mijn favoriete foto's ooit van Terrence met zijn papa. Nu is Terrence al flink groot geworden, het ziet ernaar uit dat hij net zo lang gaat worden als paps. En er is nog meer nieuws want hij heeft er een zusje bij inmiddels! Tika is het kleine zusje van Terrence, zij is ongeveer anderhalf jaar oud nu. Een super schattig meisje met ... jawel... blauwe ogen en donker haar! Ik wist niet wat ik zag echt, want papa en mama hebben allebei donkere ogen. Maar deze blauwe kijkers heeft ze te danken aan haar oma's, wat zullen die trots zijn.

Tika is heel lief, houdt van kroelen maar kan ook een enorme drama queen zijn (volgens haar moeder dan hoor). Toen ze even haar toneelstukje opvoerde (liggend en "huilend" op de grond) heb ik dan ook maar even snel een foto gemaakt... haha! Ach nee hoor, ze is echt een heel lief meisje, ze kwam de hele tijd bij me op schoot zitten en deed eigenlijk gewoon precies wat de bedoeling was. En die ogen... ja daar wordt je toch verliefd op! Maar die van Terrence ook hoor, die zijn dan wel niet blauw, maar hij heeft zo'n twinkel in zijn ogen en dan in combinatie met die enorm lange wimpers (een cadeautje van zijn papa)... pfff... die komt overal mee weg denk ik zo.

Oh ja... wat nou nog zo grappig was is dat Terrence echt een hekel heeft aan foto's maken. Zelfs op de trouwdag van zijn ouders schijnt hij alles geweigerd te hebben, maar nu... hij was de eerste die klaar zat en gaf mij de mooiste glimlach en vond het oprecht leuk. Hij kwam zelfs met eigen ideeën. Nu denk ik ook wel dat het helpt als ze zich niet verplicht voelen om op de foto te gaan, hij hielp mij met van alles.. en dan voelt het toch anders, denk ik. Ik weet niet wat het was, maar het ging gewoon super goed, dus daar ben ik dan weer blij mee!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten