woensdag 20 januari 2016

Hond Indy, Gijs en Roos

Gijs en Roos heb ik al eens eerder mogen fotograferen, toen Marsha zwanger was van Roos en toen Roos net geboren was. Nu is Roos alweer 3 1/2 en dus al "heel erg groot" (zoals ze zelf zegt). Gijs is nog altijd de stoere grote broer en dus moesten er ook stoere foto's komen.

In overleg hebben we besloten te gaan voor een blauw houten achtergrond, met boomstammen. Als ik Gijs echt zijn eigen zin had laten gaan, dan had ik er eigenlijk bomen en een blauwe lucht bij moeten photoshoppen, maar dat ging mij dan weer net te ver. Maar hoe mooi is de foto van Gijs... soms zegt een foto meer dan 1000 woorden wanneer je niet in de lens kijkt. Dat geldt voor deze foto zeker. Roos mocht met de roze twinkel achtergrond en de prinsessenstoel.

En Indy... ja daar begon het eigenlijk allemaal mee vandaag, want Indy is al een oud teefje van 12 jaar. Het lopen gaat allemaal niet meer zo soepel, ze slaapt graag en wordt graag op haar buik gekriebeld. Hoe fijn is het dan om een paar mooie foto's te hebben van de kinderen met Indy en Indy ook alleen uiteraard.

Ik hoop dat Indy nog een poos bij jullie blijft in goede gezondheid. Want ze is absoluut een schatje...

http://www.in2pictures.nl/?p=huisdieren-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten