zaterdag 9 januari 2016

Combi deel 1 Zuleica, Erondkno, Sofia en Selina

Vanochtend mocht ik alweer een zwangerschap vastleggen en alweer van oude bekenden. Erondino en Zuleica verwachten hun derde kindje en ook deze zwangerschap mocht ik fotograferen. En ik moet zeggen, hoewel we nu twee kindjes tegelijk leuk op de foto moesten proberen te krijgen ging het een stuk soepeler dan de vorige keer. Sofia en Selina werkte zo goed mee, dat de foto's echt leuk geworden zijn!

En ook hier weer zo'n fijne ervaren papa die precies deed wat er van hem verwacht werd zonder dat ik ook maar iets hoefde te vragen. Super fijn echt. Wat heerlijk om te werken met mensen die je al kent en die mij ook al kennen en dus al weten wat ik zou willen vragen.

De foto's houden ze lekker privé, dus die mogen jullie erbij bedenken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten