dinsdag 26 januari 2016

Combi reportage deel 1 - Jyoti, Tim en Goofy

Afgelopen zaterdag had ik ook nog een mooie zwangerschap die ik mocht vastleggen! Een beetje een late blog dus, maar dat had alles te maken met het feit dat mijn iMac nagekeken moest worden. Dankzij Fresh PC uit Hoogvliet werd in recordtijd gedaan, waardoor ik sinds gisteravond al weer druk bezig ben om alles weer in te stellen zoals ik het wil.

Maarrrr... deze reportage was wel erg leuk hoor! Tim en Jyoti hadden hun hondje Goofy meegenomen. Ze konden zich er geen voorstelling bij maken zeiden ze, ze hadden geen idee wat Goofy zou doen. Nou ik kan je zeggen, die kleine hond is een topmodel!! Kijk dan die foto met de donkere achtergrond, dat deed ie zelf he!! Hij pakte gewoon zijn momentje... haha..

Jyoti straalt en Tim misschien nog wel meer. Een heerlijk jong stel wat geniet van de verrassingen in het leven. Fantastisch. Hun dochtertje zal in een warm bad ontvangen worden. Goofy is er in ieder geval klaar voor!!

Over een poosje zie ik ze weer terug, dan met hun meisje erbij.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen
http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten