zaterdag 27 juni 2015

Vriendinnenshoot

Een poos geleden was Paula bij mij in de winkel en zij gaf aan het wel erg leuk te vinden om met haar vriendinnen samen op de foto te gaan. Het had wat voeten in aarde maar een datum prikken lukte!

Vanaf de eerste seconde dat ze binnen waren was het gezellig. Wat kunnen die kwebbelen zeg... haha... De aanleiding van de fotoshoot? Vijf van de acht dames wordt dit jaar 60 jaar, tja en dat is een feestje waard. De vriendinnenclub is al zeker 15 jaar bij elkaar en sommigen kennen nog veel langer dan dat. Zo zitten er tussen de dames twee oma's bij van het zelfde kleinkind, twee nichten, vier buurvrouwen en zo kan ik nog even door gaan.

De grootste grap van de dag vond ik wel dat ze voor vanmiddag een tripje gepland hebben op de fluisterboot. De FLUISTERboot he... die is geruisloos dus.... ja... valt het kwartje. Deze dames zijn geen seconde stil als ze samen zijn. Ik denk dat ze na dit boottochtje niet nog een keertje mee mogen varen!! Ik moet er nog steeds erg om lachen.

Een ding is zeker, het is een hele hechte groep met ontzettend leuke vrouwen. Bedankt voor de gezellige ochtend!

http://www.in2pictures.nl/?p=vriendinnenshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures



Geen opmerkingen:

Een reactie posten