donderdag 18 juni 2015

Babytime bij SKS Alles Kids in Spijkenisse

Gisteravond was het dan zover het Event voor Zwangeren. Baby Time bij Alles Kids in Spijkenisse en natuurlijk waren wij erbij. We hebben de hele avond gratis gefotografeerd. Iedereen heeft zijn gratis foto al in zijn mailbox zitten en volgens mij heeft iedereen genoten ondanks dat het soms wat warm was.

We hebben ontzettend veel zwangere vrouwen en hun partners of (schoon)moeders of vriendinnen voor de lens gehad. En dan piept er tussendoor een heel klein meisje genaamd Jessie (ik ken haar al vanuit de studio, ik mocht haar al eens fotograferen toen ze een nog kleinere Jessie was) tussen de mensen door en vraagt of zij ook op de foto mag. Want ze heeft ook al zelf geregeld dat net als bij al die andere vrouwen ook haar buikje beschilderd werd. Dus natuurlijk mocht ze ook bij mij op de foto.

Het was weer een succesvolle avond waarop we heel veel mensen kennis hebben kunnen laten maken met onze fotostudio en onze winkel (SwietArts). Like ook even die Facebook pagina om op de hoogte te blijven van leuke acties en nieuwe producten.
http://www.facebook.com/swietarts

Oh ja... nog even een berichtje aan al die zwangere vrouwen, ALS je van plan bent om door mij een echte zwangerschapsreportage te laten maken. Check dan snel mijn agenda, want die gaat vaak erg snel vol. Je kunt de agenda op onze website bekijken en je kunt ook online reserveren.


Hieronder even een kleine greep uit de gemaakte foto's.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures








Geen opmerkingen:

Een reactie posten