vrijdag 5 juni 2015

Bruiloft Eline en Rico

Een hele tijd geleden hebben ze ons al geboekt. Eline en Rico durfden het wel aan met ons op hun trouwdag en daar zijn wij natuurlijk altijd heel erg blij mee, want het is nogal wat om iemand te kiezen die de herinnering aan jullie mooiste dag gaat vastleggen. Het is toch een heel belangrijk onderdeel van jullie trouwdag. In het laatste voorgesprek vertelde Eline dat ze het nogal snel koud heeft, dus hoopte ze dat het een beetje warm zou zijn.... nou ja... dat was het! En wel meer dan een beetje, maar wat een geweldig weer zeg, echt helemaal top!

In de voorgesprekken werd de stijl van deze bruiloft al snel duidelijk. Rico z'n achternaam is Oranje en daarom kozen ze zachtoranje als themakleur voor hun bruiloft. Die kleur kwam vooral terug in de bloemen, de accessoires en de versiering. Super leuk echt. En wat ik persoonlijk ook erg leuk vond is dat Eline haar twee zusjes als bruidsmeisje had gevraagd. Ik vind het zo leuk als er volwassen bruidsmeisjes bij zijn, dit was voor mij voor het eerst. En haar zussen waren zo ontzettend lief voor Eline en voor elkaar, echt zo leuk. Wat heb ik genoten van deze lieve en mooie meiden.

Eline had ook een paar voorkeursfoto's opgegeven, zoals de groepsfoto in hartjes vorm. Super leuk natuurlijk en gelukkig vonden we een plek waar we dat ook konden realiseren. De laatste op z'n kop foto was een spontane actie van mij. Misschien geen perfect scherpe uitvoering, maar het was wel een geweldig moment wat ik jullie niet wilde onthouden.

De reportage hebben we gemaakt in de omgeving van hun huis en de bruiloft vond plaats in een van de meest fantastische locatie in deze omgeving bij Abel in Rhoon! De locatie en de omgeving zijn echt geweldig daar.

Eline en Rico ik wens jullie een heel erg gelukkig en lang leven samen!

Wil je ons ook op jullie bruiloft erbij hebben?? Kijk dan op onze website voor meer informatie en kom vooral een keertje in onze studio langs zodat we kennis kunnen maken en jullie alles kunnen laten zien en uitleggen. Wel even bellen van te voren, zodat we ook uitgebreid de tijd voor jullie hebben.

http://www.in2pictures.nl/?p=bruidsfotografie/index#Bruidsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten