zondag 7 juni 2015

Combireportage deel 1 - Olga en Antoon

De tweede shoot van gisteren was een zwangerschapsshoot. Olga is aan het einde van de maand uitgerekend en is zo prachtig bescheiden zwanger. Ze is nog steeds slank en heeft nog gewoon een taille... ongelofelijk. En dan aan mij vragen of ze geen onderkin heeft... ik voel me een kamerolifant zegt ze. Ik snap het wel hoor, als je zwanger bent dan voel je je allemaal zo. Maar ik heb haar er even van verzekerd dat ze er echt wel heel erg goed uitziet voor iemand die hoogstwaarschijnlijk nog voor het einde van deze maand zal bevallen! Of niet soms...

Olga en Antoon weten nog niet of ze een jongetje of een meisje zullen krijgen. Laat je dus niet misleiden door het roze jasje, ze weten het echt niet. Op dit thema hebben we dan ook goed ingespeeld tijdens de fotoshoot. Ze had zelf roze en blauwe linten meegenomen. De schoentjes waren wel van mij en de ballonnen ook. Ze hadden zelf blauwe en roze kauwgom meegenomen om daar een kauwgombel mee te blazen. Maar dat wilde met de blauwe kauwgom maar niet lukken en ik moet zeggen dat de ballonnen eigenlijk nog beter werken!

Olga en Antoon ik wens jullie veel plezier met de laatste loodjes en heel veel geluk straks met jullie kleintje. Ik voel mij vereerd dat ik jullie straks nog een keertje mag fotograferen, helemaal vanuit Zevenhuizen!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten