zondag 14 juni 2015

Gezinsreportage familie van Steensel

Na de newbornshoot, mocht ik nog een gezinsreportage verzorgen. Dit gezin heb ik al een paar keer mogen vastleggen, alleen blijft het gezin steeds groeien!! Haha... De laatste keer dat ik ze fotografeerde was vorig jaar, toen was Andrea zwanger van haar derde kindje. En vandaag waren ze dus met z'n vijven aanwezig in mijn studio. Een blonde papa, een blonde mama, de blonde Jaysen, de nog veel blondere Jezebel en dan als laatste.... de roodharige Justin! Ohhhh en hij is leuk joh!

Hij heeft zo'n lekker guitige lach en dan die rode krullen op zijn hoofdje en zelfs rode wimpers rond zijn ogen. Ja, hij is leuk, dat is de definitieve conclusie. Maar dat neemt niet weg dat Jaysen toch gewoon de beste is (en daar is hij het vooral zelf heel erg mee eens) en natuurlijk ook super knap en lief. En zijn kleine zusje en grote zus van Justin is ook niet mals hoor... deze dame heeft van die - zoals ik het noem - engelenharen. Blonde, bijna witte krullen en heel mooi lang ook. Daarbij net als haar broers blauwe ogen. Tja... ik kan niet anders dan concluderen dat deze papa en mama gewoon knap werk hebben geleverd.

De laatste foto is een kopie van de shoot van vorig jaar, toen Justin wel in aantocht was, maar nog veilig in de buik van mama zat. Daaronder dus dezelfde foto, met Justin in levende lijve.

Marvin en Andrea het was mij weer een waar genoegen om jullie gezin te mogen fotograferen. Oke... een gezinsshoot is nooit zo relaxt als een newbornshoot, maar wat vind ik het leuk.

Bedankt weer voor het vertrouwen.

http://www.in2pictures.nl/?p=gezinsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





1 opmerking: