woensdag 3 juni 2015

Babyreportage Rosalie

Rosalie is in haar jonge leventje al voor de derde (of vierde als je de zwangerschap meerekent) keer in mijn studio. Ze is dus al zo'n beetje een volleerd fotomodel... haha! Het is ook niet zo heel moeilijk hoor moet ik zeggen om van Rosalie mooie foto's te maken, want hebben jullie al eens goed gekeken naar haar ogen. Die prachtige blauwe kijkers met die lange wimpers. Daar palm je iedereen mee in!

Rosalie gaat vandaag niet alleen zelf op de foto, maar ze mag ook nog eens met allebei haar opa's en oma's vastgelegd worden. Tja en dat is natuurlijk wel super leuk voor die opa's en oma's, maar ook voor Rosalie zelf natuurlijk.

Ze deed het fantastisch en we hebben erg leuke en frisse plaatjes kunnen schieten. Zo veel dat ik niet kon kiezen welke ik zou plaatsen en dus heb ik er maar liefst 4 gekozen!!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten