zondag 14 juni 2015

Newborn reportage James

Gisterenochtend ben ik de dag heel rustig begonnen met de kleine baby James. Hij is pas drie weekjes oud en nu al in mijn studio. James lag heerlijk te slapen en na de derde klik die ik deed met camera had ik al zijn mooiste glimlach te pakken!! Hoe geweldig is dat! Je kunt natuurlijk met drie weken jong nog niet bewust lachen, maar die lachstuipjes tijdens het dromen zijn zoooooo ontzettend schattig, of niet soms!!

Maar James deed het - mede dankzij de kennelijk heerlijke voeding die zijn mama hem geeft - echt super goed. Hij heeft veel geslapen en we hebben in deze serie gebruik gemaakt van Claire Obscure belichting... haha! Ik kende helemaal niet hoor, moest het googlen (heb geen kunstacademie gedaan, sorry), maar zijn moeder vroeg erom en legde het uit. Het blijkt dat ik dit licht redelijk vaak gebruik, alleen wist ik niet dat het een naam had. En ik moet het zeggen, het klinkt best goed en nog belangrijker, ik vind het prachtig!!!

Het licht komt slechts van een kant waardoor je heel erg de donkere en lichte delen benadrukt. Middentonen zijn er maar weinig en dat maakt het een beetje mysterieus. Bij baby en bij zwangerschapsfotografie werkt dat geweldig. En ja... zeg nou zelf. Baby James is toch gewoon super cute??!!!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten