woensdag 24 juni 2015

Fotoshoot Feestje van Fenne

Vandaag was het de beurt aan Fenne uit Papendrecht om haar feestje bij te vieren. Oh oh oh en wat had ik een slechte start zeg!!! Het gebeurt mij gelukkig niet zo heel vaak dat er iets mis loopt, maar als het dan misgaat dan ook gelijk goed zeg maar.
Punt 1 was ik niet klaar, ik moest nog wat spullen neerzetten terwijl de meiden er al waren. 2. het alarm bleef piepen wat erg stoort, maar dat kon snel opgelost worden. Ik was mijn zender voor op mijn camera kwijt en toen ik hem vond deed hij het niet. Gelukkig deed hij het wel op mijn back-up camera en toen konden we enigszins oververhit aan de slag. En dat voor een perfectionist (als het over fotograferen gaat althans) als ik.

Ik denk wel dat ik het daarna aardig goed gemaakt heb, maar oh oh wat baal ik daarvan. Maar goed, terzake. Fenne..... wat een prachtig mooi meisje. Ze is heerlijk aan het wisselen, maar dat is juist zo leuk op deze leeftijd. Ze heeft lichte blonde lokken en een geweldig lach en een nog mooiere uitstraling. Ze heeft 5 vriendinnen uitgekozen om het feestje met haar mee te vieren. 6 meiden die het allemaal heel leuk vinden om te verkleden en op te tutten, dus dat komt goed uit.

De eerste ronde was oefenen en dat vonden ze allemaal wel prettig. Daarna konden ze los. Alle jurken werden gepast en zoals gewoonlijk bleef de jurk van Fenne (waar ze zo stellig van overtuigd was dat ze die aan zou doen) in de tas. Haren werden in de krul gedraaid en de mama's hebben perfect geholpen met opmaken. Toen zijn we foto's gaan maken. En je zag ze groeien de meiden, wat voelden ze zich mooi... die hakken dat was toch nog best een lastig iets. Ze waren natuurlijk ook eigenlijk nog te groot, maar dat valt toch echt niet mee hoor om daarop te lopen.

In de laatste ronde gingen alle remmen los zoals je goed kunt zien op de laatste foto. Meiden heel erg bedankt voor het komen helemaal uit Papendrecht! En misschien wel tot ziens.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten