zondag 21 juni 2015

Handbal foto's Claudia en Job

Gisteren was een dag die al heel lang geblockt stond in mijn agenda, omdat mijn jongste dochter zou turnen in Ahoy en daar wilde ik natuurlijk bij zijn. Dat dit niet de hele dag zou duren was bekend en daarom had ik ook nog wat ruimte om een shoot te doen gisteren.

Een meisje uit Limburg genaamd Claudia had namelijk een van mijn sportfoto's onder ogen gekregen en ze was meteen verkocht. Via een wederzijdse vriend kwamen wij in contact en zo kwam het dat het gisteren lukte om af te spreken. Handbal is haar sport (topsport zelfs!) en zoals haar moeder aan de telefoon vertelde; actiefoto's in het veld zijn er genoeg, maar dit soort portretten zijn uniek, nou dank je! Dat is een groot compliment. Dit is wat je aan de muur wilt hangen. Zo gezegd zo gedaan. Gisterenmiddag kwamen ze helemaal vanuit Limburg naar Hoogvliet gereden, met een tas vol sportkleding en natuurlijk de bal.

We zijn begonnen met Claudia, zij is keepster. Haar vriend Job zorgde voor het aangooien van de bal en ik zorgde voor de effecten rondom de bal.

Als een geolied team probeerden we steeds een beetje te verbeteren zodat er mooie eindresultaten zouden volgen. Na de eerste ronde trok Claudia haar knaloranje Nederlands Handbal Team shirt aan, want dat is iets waar ze toch wel heel er trots op is en terecht! Deze foto's heb ik dan ook uiteraard niet zwart-wit gemaakt.

Haar vriend Job was als laatste aan de beurt en hij is speler, dus voor hem konden we andere poses bedenken. Hij was lekker los en omdat het licht en alles al uitvoerig getest was bij Claudia was hij zo klaar. Ik ben zelf weer erg blij met de resultaten, dit blijft een feestje om te doen!

Claudia en Job, bedankt dat jullie helemaal uit Limburg wilden komen voor deze fotoshoot! Thanks.

Ook zo'n sportfoto laten maken? Dit kan via de minishoot. Lees hieronder hoe zo'n minishoot in z'n werk gaat.

http://www.in2pictures.nl/?p=mini-fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten