zaterdag 18 april 2015

Tweeling Ruben en Jeroen 3 jaar!

Vanochtend ben ik begonnen met de tweelingreportage van Jeroen en Ruben en het leuke is dat ik hen ook al gefotografeerd heb toen zij net drie maanden waren! Nu zijn ze ruim drie en een half jaar en omdat ze na de zomer naar de basisschool gaan vonden papa en mama het hoog tijd voor een nieuwe fotoshoot.

Ruben had toen al veel meer haar dan zijn broer Jeroen en dat is niet veranderd. Jeroen is ook niet misdeeld hoor, maar Ruben heeft echt een volle bos met stekels. Hij is ook een stukje groter als Jeroen. Jeroen daarentegen kan zich heel goed concentreren, hij telt al heel goed en kan de cijfers zelfs lezen. Heel knap. Ruben die speelt liever en lacht en springt er op los. Maar wat ze absoluut gemeen hebben is dat allebei geweldig leuk en heel lief zijn!! Ik heb er van genoten om ze weer te mogen fotograferen. Ik vond het erg leuk.

We hebben de babyfoto van toen een beetje overgedaan en dit duo gaf daar een geheel eigen draai aan door op precies hetzelfde moment even naar mij te lachen! Thanks guys...







1 opmerking:

  1. We vonden het bijzonder leuk om te doen en de jongens hebben ook echt genoten!
    Vooral de bellenblaasmachine was een echte 'hit'. We zijn zeer nieuwsgierig naar de andere foto's.
    Bedankt weer voor de leuke ervaring en zeker zien we je een volgende keer.
    Groetjes van Maggy, Dirk, Ruben en Jeroen.

    BeantwoordenVerwijderen