woensdag 15 april 2015

Fotoshoot Feestje Yasmin

Vanmiddag op deze zonnige middag mocht ik het fotoshoot feestje verzorgen voor Yasmin. Een prachtig mooi meisje uit Spijkenisse. Zij nam vijf vriendinnen mee en deze vriendinnen vormden echt een eenheid. Zo mooi om te zien, hoe ze elkaar adviseren, helpen en oppeppen. Geweldig echt. De een is er meteen uit wat ze aan willen, Yasmin zelf is heeeeel erg blij met de jurk die zelf van thuis heeft meegenomen en denkt er dan ook niet over om een jurk uit mijn collectie te passen. En dat vind ik fantastisch! Dat je gewoon zo'n sterke mening hebt en heel goed kunt aangeven wat je wel en niet wilt, bovendien zag ze er ook nog eens geweldig uit in haar eigen jurk.

Er waren ook meisjes bij die een stuk minder zeker van henzelf en de gekozen kleding waren. Maar ook zij waren uiteindelijk blij met wat ze gekozen hadden, al hadden die wel iets meer overtuiging nodig van hun vriendinnen. Maar dat werkte dus heel goed en zo was iedereen blij en tevreden.

In de gekke ronde hadden ze een stuk minder moeite met kiezen kan ik je zeggen. Het leek ineens wel een kippenhok! En dan niet vanwege het gekwebbel, maar meer vanwege de enorme hoeveelheid veertjes die losgekomen waren van de vele boa's.
Maar goed, dat was ook zo weer weg na afloop, geen probleem. De meiden hadden lol en dat is alles wat telt!

Veel plezier vast met jullie voorproefjes. Die zal ik zoals afgesproken via e-mail aan je sturen Yasmin.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten