zaterdag 18 april 2015

60 jaar getrouwd!!!

Wauw zeg... je zal maar kunnen vertellen dat je al bijna 60 jaar getrouwd bent en dat je nog steeds gelukkig met elkaar bent. Het schattige echtpaar wat ik vanmiddag mocht fotograferen is zo'n stel. Super lief voor elkaar, totaal op elkaar ingespeeld en nog steeds elkaar kunnen verrassen! Zo ontzettend leuk en vertederend was dit. 
De man van achter in de 80 laat ik op een stoel zitten met het idee dat zijn vrouw naast hem kan staan, maar nee.... hij keek zijn vrouw aan en klopte op zijn schoot! Ach... ik smolt helemaal... "op schoot" stamelde ze... en hij knikt.

Zo geschiede... ze kruipt met haar kleine lijfje op zijn schoot en ze kijken elkaar aan met een blik die je ziet bij verliefde tieners. Wow... echt hoor dat is mijn streven (misschien is het op de schoot zitten in mijn geval niet zo'n goed plan... haha!)... als je op die leeftijd elkaar nog steeds kan verrassen en op die manier naar elkaar kan kijken en met elkaar kan lachen dan teken ik daar voor! 

Ik zal er maar niet bijvertellen dat ze uiteindelijk tegen mijn man zei dat we haar man maar beter van de foto konden knippen! Haha... ook weer met een grote lach op haar mond. Waarop haar man antwoord dat het maar goed is dat hij erg slechthorend is. Zo grappig. Wat een warm gevoel kreeg ik van deze twee lieve mensen en wat heerlijk dat ik dit heb mogen vastleggen. Dat worden hele mooie uitnodigingen voor hun 60-jarig huwelijksfeest.

Geen voorproefjes uiteraard... behalve deze! Want daar herkent toch niemand ze op, maar het spreekt boekdelen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten