woensdag 15 april 2015

Pony timber en Chloë

En dan mocht ik vanmiddag nog een buitenshoot verzorgen! En zeg nou zelf... dat was best goed gepland gezien de zomerse temperaturen. De aanleiding was echter wel een stuk minder vrolijk.

Het gaat namelijk niet goed met de pony van Chloë. Timber (ofwel Ome Willem, haha... ik heb het niet verzonnen he!) is ziek, mankeert van alles en kan zo niet verder. Chloë heeft helemaal zelf de beslissing genomen dat ze hem niet langer wil laten lijden en zodoende een afspraak gemaakt met de dierenarts.
Morgen komt deze en dan zullen ze afscheid van elkaar moeten nemen... pffff zo heftig. Wat zullen deze twee elkaar missen, want Chloë heeft heel wat uurtjes met haar lieve Ome Willem doorgebracht. Vandaag heeft ze hem heerlijk gewassen, geborsteld, zijn manen in mooie knotten gedraaid en flink vertroeteld. Hij rook heerlijk naar babyolie en hij genoot net als wij van het mooie weer.

Vandaag geen verdriet hoor trouwens, Chloë was vastberaden om niet te huilen en deed dat ook niet, zij wilde gewoon hele mooie foto's van haar en haar lieve pony. Wat fijn dat ik dan de uitverkorene ben om deze mooie momenten met Timber vast te mogen leggen. Het ging erg goed allemaal... en ineens zag ik daar een mooie bloesemboom (ik had het vanmorgen nog tegen Chloë's moeder gezegd dat ik dat zo mooi zou vinden, maar dat ik dacht dat die op die plek niet stonden! Dus toch...).  Bij deze bloesemboom hebben we echt de allermooiste foto's van vandaag geschoten vind ik zelf!

Maar ook tussen de narcissen (waar Chloë een narcis tussen de tanden van Timber stopte) hebben we wel hele leuke foto's geschoten. Lieve Chloë, wat ben je verstandig en lief! Je moet een groot hart hebben als je het belang van je beste vriend op de eerste plaats weet te zetten, als volwassene weten we wel dat dat zo hoort (en dan nog kan niet iedereen dat). Maar jij bent nog zo jong en toch weet jij wat het beste is en daarom bewonder ik jou! Sterkte morgen, ik hoop dat je met heel veel plezier en liefde terug kunt kijken op deze bijzondere fotoserie.

http://www.in2pictures.nl/?p=huisdieren-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten