vrijdag 10 april 2015

Combi2-Marloes-Yuri-Kiki-Lola

En vandaag was het tijd voor het tweede deel van de combireportage van Yuri en Marloes. Zij kwamen naar de studio op de dag dat kleine Lola eigenlijk geboren had moeten worden, maar zij kwam twee weken te vroeg. En dus mocht ik vandaag een heel klein lief en schattig meisje fotograferen. Lola lijkt echt sprekend op haar grote zus Kiki. En Kiki is ook zo dol op haar zusje. Zij moet altijd even los komen, zo ook nu weer. Maar ik weet gewoon dat het met haar altijd goed komt. Ik ken haar inmiddels goed genoeg om te weten hoe ik haar kan triggeren. 

Maar kleine Lola die kon er ook wat van. Ze was zo ontzettend rustig en lief dat we echt hele mooie dingen hebben kunnen doen. Papa Yuri heeft zich inmiddels neergelegd bij de roze invasie in huize Riemen, maar hij is dan ook echt een fantastische vader. Zo lief en geduldig. Moeder Marloes had zoals gewoonlijk haar plannetjes klaar liggen en ik ben daar weer vrolijk in mee gegaan. Het zijn ook altijd leuke ideeën, zo had ze nu weer de zwarte lijst geregeld met een fantastisch sprookjesachtige foto als resultaat.

Het was een hele leuke ochtend.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten