zaterdag 4 april 2015

Newborn reportage Solana

Vanochtend ben ik alweer begonnen met een kleine baby (wat heb ik toch fantastisch werk!). Dit was voor mij wel een heel bijzondere shoot, omdat deze mama eigenlijk al heel graag een zwangerschapsreportage bij mij wilde doen. Na een aantal tegenslagen besloot ze maar direct een afspraak te maken, 7 weken voor de uitgerekende datum ongeveer. Dat zou goed moeten gaan... totdat haar man mij belde met het bericht dat ze in het ziekenhuis lag, of we de shoot konden verplaatsen. Tuurlijk proberen we het volgende week weer. Maar ja... toen was hun kleine meisje ineens al geboren! Geen zwangerschapsshoot dus bij mij (gelukkig is dat in het ziekenhuis wel netjes opgelost met een fotograaf, dus daar ben ik blij mee), maar toch wilde ze foto's bij ons laten maken en daarom boekten ze onlangs deze newbornreportage. 

En ik kan je zeggen, dat was meer dan de moeite waard. Deze mama was erg goed voorbereid qua styling. Plannen met een kleine baby gaat echter lastig en zo bleek dat mooie kleine Solana eigenlijk liever niet alleen wilde liggen. Dus werd het kroelen, veel kroelen.... met papa, mama en grote zus Naïsha. Heel af en toe lukte het toch om haar even te laten slapen en zodoende alleen neer te leggen en in die schaarse momenten hebben we wel echt mooie foto's kunnen schieten. Zus Naïsha was ook echt geweldig hoor, ze is zo lief voor haar zusje en deed echt alles wat ik vroeg. Dikke kus voor jou hoor meisje... ik ben erg trots op je.

Veel plezier met de - vind ik zelf - fantastische voorproefjes. Dit was weer een shoot voor in de boeken!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten