zaterdag 25 april 2015

Combi deel 2 - Suzanne, Frank en Lars

Vanmiddag mocht ik alweer een baby fotograferen. Kleine Lars van 1 maand oud. Lars is zo'n leuk mannetje. Toen hij binnenkwam zei zijn moeder dat ze niet wist of het zou lukken om Lars lang te laten slapen, want wakker is wakker. Hij sliep bij binnenkomst, dus zijn we gaan fotograferen gewoon met de kleertjes aan. Want als je een baby uitkleed dan is de kans heel groot dat ie wakker wordt. Met kleertjes aan bleef hij slapen... en hoe! Zo schattig, handje onder zijn hoofdje, knuffeltje onder zijn arm, mutsje op, mutsje af... ontzettend lieve en schattige foto's zijn het geworden.

Maar toen ik onderstaande foto schoot heb ik even subtiel gejuicht! Wat een geluksmoment als Lars in een mandje ligt, aapje in zijn armen, in slaap én... een lachstuipje! Zo klaar riep ik! Als nu niks meer lukt dan geeft het niet, want dit hebben we.

Misschien had ik dat iets minder hard moeten roepen, want vanaf dat moment werd Lars wel wat onrustiger, maar na een knuffel van papa en een warm flesje water was het toch weer goed. We hebben een aantal foto's geschoten nog met papa en mama en toen was het ook klaar. Lars wat was je geweldig!!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten