dinsdag 21 april 2015

Kinderreportage Shay

Shay fotografeer ik al vanaf het moment dat hij drie maanden oud is. Sindsdien zie ik hem elk jaar drie maanden na zijn verjaardag. Nu is hij 3 jaar en 3 maanden en opnieuw mag ik hem fotograferen. Dat de studio nieuw is dat ziet hij wel, maar hij vergeet het direct weer zodra hij de speeltafel ziet. Hij vist er meteen het treintje uit waar hij altijd mee speelt en het viel nog niet mee om die op den duur ook weer uit de foto's te krijgen. Even is niet erg natuurlijk, maar om op alle foto's met het treintje te staan is ook weer niet nodig.

Moeder Sabrina heeft naast zijn stoere jongens outfit ook nog zijn piratenpak mee genomen en dat was een schot in de roos. Want buiten het feit dat hij er gewoon super leuk uitziet in zijn pakje, speelde hij het spel ook echt geweldig leuk mee. Hij heeft in het kraaiennest gestaan... de boot bestuurd, de schat gezocht en gevonden! En we hebben vissen gevangen die meteen opgegeten werden. Wat een heerlijk kind.

Ik vond op een bepaald moment dat we wel klaar waren, maar Shay niet. Die wilde nog wel verder spelen. Samen spelen... dus pakt hij mijn hand om nog even samen te puzzelen. Zo gezegd zo gedaan... we hebben afgesloten zoals Shay het wilde en ik kan nu al niet wachten om hem volgend jaar weer te mogen fotograferen!


http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten