dinsdag 14 april 2015

Fotoshoot Feestje Evangelina

Afgelopen zaterdag hebben we het fotoshoot feestje gevierd van Evangeline uit Hellevoetsluis. Ik was er nog niet aan toe gekomen om de blog al online te zetten. Maar beter laat dan nooit.

Evangeline en haar vriendinnen kwamen een beetje vertraagd, maar super enthousiast binnen!!! Ze hadden 101 en vragen. Ik ben dus maar snel begonnen met een korte uitleg, zodat we zo snel mogelijk van start konden gaan. Zo leuk als ze niet kunnen wachten... die eerste ronde is  nooit zo interessant, want waar iedereen voor komt is toch heus de "Glamourronde". Jurken kiezen uit mijn grote kast, hakken en accessoires kiezen en natuurlijk het opmaken en haren doen... dat is waar het allemaal om draait. Het waren weer prachtige metamorfoses deze keer.

Maar ik moet zeggen dat de metamorfoses in de laatste "gekke" ronde nog groter waren! Toen was eigenlijk niemand nog herkenbaar... en dat is toch ook zo heerlijk afsluiten. Even alles los laten, je hoeft niet meer netjes gekleed te zijn en op te letten hoe je gaat zitten, maar je kunt gewoon na al dat "grote meiden gedoe" weer even gewoon lekker "kind" zijn. Een feestje waar alles in zit dus! Het was weer geweldig! Dank je Evangeline dat je je feestje bij mij mocht vieren.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures

De voorproefjes van dit feestje zijn per e-mail verstuurd, omdat niet duidelijk was of alle meiden op Facebook mochten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten