donderdag 23 april 2015

Kinderreportage Isabel en Laurie

Isabel en Laurie... jawel hoor ze waren er weer! Mijn twee kleine schatten... wat een heerlijk meiden zijn het. Al heel wat keertjes heb ik ze mogen fotograferen, vaak in een minishoot. Maar vandaag - op de tweede verjaardag van Laurie - mocht ik een uitgebreide fotoreportage van ze maken.

Moeder Imelda zat weer vol briljante foto ideeën. Dat aangevuld met wat creativiteit van mijn kant heeft gezorgd voor een leuke en veelzijdige reportage.
Vader Jeroen was er ook bij en deed heerlijk mee... zeg maar hoe ik moet gaan zitten dan doe ik dat! Heerlijk hoor die meidenvaders! Go with the flow, dat is het beste. En hij deed het nog met veel plezier ook.

Omdat Laurie vandaag jarig was hadden papa en mama en kleine cupcake meegenomen en een mooie ballon. Na even een paar verjaardagsfoto's geschoten te hebben konden we door met de rest van de shoot. We zijn doorgegaan met een geweldig leuke schommel foto. Voor de gelegenheid had ik wat gipskruid bij Floralicious (de bloemist op het winkelcentrum) gehaald en dat gaf wel een extra leuk effect.

En de laatste foto... tja... welk lied zitten ze daar nou mee te zingen?? 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten