zaterdag 4 april 2015

combireportage deel 2 - Caitlin, Reinier en Quirina

En vanmiddag waren Reinier en Quirina terug met hun kleine meisje. Ik wist dat ze een meisje zouden krijgen, maar de prachtige naam Caitlin was ook voor mij nog een verrassing. Caitlin heeft zich echt heel erg voorbeeldig gedragen. Ze heeft door het eerste deel van de fotoshoot heen geslapen en ook toen ze wakker was hebben nog wat kunnen doen. Dus van alles wat voor deze twee kersverse ouders.

Caitlin had het meest schattige jurkje aan wat ik ooit gezien heb. Geen roze dit keer, maar grijs met gouden accenten. Ik had daarbij net nieuwe knuffeltjes binnen gekregen voor in de winkel en ik moest gewoon even dit knuffeltje erbij pakken. Het matcht gewoon zo goed met haar jurkje dat ik echt niet ander kon. En zeg nou zelf.... het is toch gewoon te schattig!

En dan de laatste foto. Wat vinden jullie dan van haar geweldige blik?! Wat een "scheetje" he...
;) Quirina en Reinier

Veel plezier met jullie voorproefje!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten